GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI

DERS TANIMI
İNGİLİZCE-I/ENG-101
Dersin Adı: İNGİLİZCE-I
Dersin Kredisi: 3 Ders AKTS : 2
Dersin Yarıyılı: 1 Dersin Türü : Zorunlu
DERS BİLGİLERİ
 -- DERS KATALOG TANIMI (İÇERİĞİ)
 -- TEMEL DERS KİTABI
 -- YARDIMCI DERS KİTAPLARI
 -- DERSİN ÖNKOŞULLARI
 -- DERSİN DİLİ
  İngilizce
 -- DERSİN AMACI ve HEDEFİ
 -- DERSİN ÖĞRENİM ÇIKTILARI
Öğrenciler kendilerini tanıtabilir, isimlerini heceleyebilir, sayıları kullanabilir ve yerleri sorabilir
Öğrenciler kişisel bilgi verebilir ve talep edebilir, günler ve saatler hakkında konuşabilir
Öğrenciler günlük yaşamları hakkında konuşabilir, yazabilir ve soruları yanıtlayabilir
Öğrenciler serbest zaman aktiviteleri hakkında konuşabilir, onlar hakkında sorular sorabilir ve sevdikleri ve sevmedikleri hakkında konuşabilir.
Öğrenciler yiyecek ve içecek siparişi verebilir, aile ilişkileri hakkında konuşabilirler.
Öğrenciler bir kasabada farklı yerlere isim verebilir, kasabalarını anlatabilir, yön sorup yön verebilir, hakkında konuşabilir
Ev eşyaları hakkında bilgi sahidir.
Öğrenciler bir oda tanımlayabilir, teklif verebilir, kabul edebilir ve tarih verebilir.
Öğrenciler yetenekler hakkında konuşabilir, randevu alabilir, kibar isteklerde bulunabilir ve işlerini yazabilir.
Öğrenciler, insanların şu anda yaptıkları ve sorunları hakkında konuştukları şeylerle karşılaştırabilirler.

 -- DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
  Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
 --DERSİN HAFTALIK DAĞILIMI
1. Hafta  Oryantasyon
2. Hafta  1. Ders - Alfabe -. Ders 2 - Sınıf dili - çoğullar - Ders 3 - Dinle ve Konuş - Öğrenciler yapabilir. Ders 4 - Bu Yaşam
3. Hafta  Ders 5 - Ülkeler ve milletler Ders 6 - Olmak - ifadeler, sorular, kısa cevaplar.- Ders 7 - Dinle ve Konuş - Ders 8 - Konuşmak
4. Hafta  Ders 9 - Gündelik hayat - frekans zarfları - Ders 10 - Basit sunumlar - Ders 11 - Okuma ve Yazma - Ders 12 - İşte
5. Hafta  Ders 14 - Sunum basit - sorular ve kısa cevaplar.- Ders 15 - Dinle ve Konuş
6. Hafta  Ders 16 - Yiyecek ve içecek siparişi - Ders 17 - Aile üyeleri
7. Hafta  Ders 18 - Var / var - Ders 19 - Okuma ve Yazma - Ders
8. Hafta  Ara Sınav
9. Hafta  Ders 21 - Şehirdeki yerler - Ders 22 - Var / Olumsuzdur - Ders 23 - Okuma ve Yazma
10. Hafta  Ders 24 - Yol tarifi - Ders 25 - Mobilya - evin parçaları - Ders 26 - Devamlı
11. Hafta  Ders 27 - Bir odayı tarif etme - Ders 28 - Bu Life Bölüm Dersi 29 - Yılın Ayları, tarihler
12. Hafta  Ders 30 - Yapabilir / yapamaz - ifadeler, sorular, kısa cevaplar - Ders 31 - Dinle ve Konuş - Ders 32 - Yapma
13. Hafta  Ders 33 - İşler ve ilgili fiiller - Ders 34 - Sunum basit ve sürekli
14. Hafta  Ders 35 - Okuma ve Yazma Ders 36 - That's Life Bölüm 5 - Ders 37 - Yapılacak Yerler
15. Hafta  Ders 38 - Geçmişte basit olmak - ifadeler, sorular, kısa cevaplar Ders 39 - Dinle ve Konuş - Ders 40 - Düzenlemeler yapma
16. Hafta  Final Sınavı
 -- ÖĞRETİM FAALİYETLERİ
 -- DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ
 
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
 Ara Sınav
1
40
 Ödev
0
0
 Uygulama
0
0
 Projeler
0
0
 Pratik
0
0
 Quiz
0
0
 Dönemiçi Çalışmaların Yıliçi Başarıya Oranı (%)  
40
 Finalin Başarıya Oranı (%)  
60
 -- DERSİN İŞ YÜKÜ
 Etkinlik  Toplam hafta sayısı  Süre (Haftalık Saat)  Dönem boyu toplam iş yükü
 Haftalık teorik ders saati
12
4
48
 Haftalık uygulamalı ders saati
0
 Okuma Faaliyetleri
0
 İnternette tarama, kütüphane çalışması
0
 Materyal tasarlama, uygulama
0
 Rapor hazırlama
0
 Sunu hazırlama
0
 Sunum
0
 Ara sınav ve ara sınava hazırlık
1
2
2
 Final sınavı ve final sınavına hazırlık
1
2
2
 Diğer
0
 TOPLAM İŞ YÜKÜ: 
52
 TOPLAM İŞ YÜKÜ / 25 : 
2.08
 DERSİN AKTS KREDİSİ: 
2
 -- PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI KATKI DÜZEYLERİ
NO
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
1
Çağdaş, girişimci, kendine güvenen ve bağımsız karar verebilme yetisine sahip, özgün ve estetik değerleri olan bireyler yetiştirilmesi.X
2
Yeterince matematik donanımına sahip olabilmesi için programda yer alan cebir, geometri, uygulamalı matematik, topoloji ve analiz gibi dallarda iyi eğitimin verilmesi.X
3
Matematiksel düşünce yöntemlerinin kavratılarak matematiği sözlü ve yazılı olarak ifade edebilme yeteneğinin geliştirilmesi.X
4
Matematiğin tarihi ve bilimsel bilginin üretimiyle ilgili bilgi sahibi olan ve bu bilim dalındaki gelişmeleri takip edebilen bireylerin yetiştirilmesi.X
5
Finans, ekonometri, aktüarya, eğitim ve bankacılık gibi alanlarda pozisyon alabilmek için gerekli donanımın sağlanması.X
6
Çeşitli bilim dallarında ve gerçek hayatta karşılaşılan problemleri matematiksel modelleme ile matematiksel yöntemler yoluyla çözebilme becerisinin kazandırılması.X
7
Matematiğin kullanıldığı alanlarda gerekli kaynak araştırması yapabilme ve erişilen bilgiyi kullanabilme yetisinin sağlanması.X
8
Gelişen bilişim sektöründe yer alabilmek için bilgisayar programlama ve algoritma oluşturma gibi alanlarda gerekli eğitimin verilmesi.
9
Lisansüstü düzeyde çalışma yapabilme altyapısının kazandırılması.X
10
Matematiğin dışındaki bilim alanları ile ilişki kurabilmenin kazandırılması.X
 -- ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I
   ( SEYHAN ÇUBUKÇU ALİOĞLU , Mehmet ÖZDOĞAN)
 -- ÖĞRETİM ELEMANI WEB SİTESİ/SİTELERİ
   (http://www.websitem.gazi.edu.tr/site/scubukcu)
 -- ÖĞRETİM ELEMANI E-POSTASI/E-POSTALARI
   (-)