GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI
Program Yeterlilikleri
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Kuramsal, Olgusal |
- Fizik kavramları ve kavramlar arası ilişkileri geliştirir. |
- Fizik alanındaki kanun ve teoriler ile ilgili sahip olduğu bilgileri derinleştirir. |
- Fizik eğitimi ile ilgili sahip olduğu bilgileri geliştirir. |
- Fizik eğitimi ile ilgili problemlere nicel ve nitel araştırma yöntemleri kullanarak çözüm önerileri sunar. |
- Fizik eğitimi ile ilgili bir problemi ve sonuçları değerlendirir. |
- Yapacağı araştırmalarda, öngörmediği zorluklarla karşılaştığında yeni stratejik yaklaşımlar geliştirir ve çözüm üretir. |
- Fizik ve fizik eğitimi ile ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirir. |
- Fizik eğitimi ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planlarını geliştirir. |
- Fizik ve fizik eğitimiyle ilgili güncel gelişmeleri ulusal değerler ve ülke gerçekleri doğrultusunda değerlendirir. |
BECERİLER |
Bilişsel, Uygulamalı |
- Fizik eğitimi ile ilgili problemlere nicel ve nitel araştırma yöntemleri kullanarak çözüm önerileri sunar. |
- Fizik eğitimi ile ilgili bir problemi ve sonuçları değerlendirir. |
- Yapacağı araştırmalarda, öngörmediği zorluklarla karşılaştığında yeni stratejik yaklaşımlar geliştirir ve çözüm üretir. |
- Fizik eğitimi ile ilgili çalışma gruplarına ve projelere etkin olarak katılır. |
- Fizik ve fizik eğitimi ile ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirir. |
- Fizik eğitimi ile ilgili gelişmeleri ve kendi çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde ortaya koyar. |
- Fizik eğitimi ile ilgili çalışmalarını ulusal ve uluslararası düzeyde sözlü ve yazılı olarak paylaşır. |
- Fizik eğitimi ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planlarını geliştirir. |
- Fizik ve fizik eğitimiyle ilgili güncel gelişmeleri ulusal değerler ve ülke gerçekleri doğrultusunda değerlendirir. |
YETKİNLİKLER |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
- Fizik eğitimi ile ilgili problemlere nicel ve nitel araştırma yöntemleri kullanarak çözüm önerileri sunar. |
- Çalıştığı konularla ilgili literatürü etkin bir şekilde kullanır. |
- Fizik eğitimi ile ilgili bir problemi ve sonuçları değerlendirir. |
- Yapacağı araştırmalarda, öngörmediği zorluklarla karşılaştığında yeni stratejik yaklaşımlar geliştirir ve çözüm üretir. |
- Fizik eğitimi ile ilgili çalışma gruplarına ve projelere etkin olarak katılır. |
- Fizik ve fizik eğitimiyle ilgili güncel gelişmeleri ulusal değerler ve ülke gerçekleri doğrultusunda değerlendirir. |
Öğrenme Yetkinliği |
- Fizik eğitimi ile ilgili problemlere nicel ve nitel araştırma yöntemleri kullanarak çözüm önerileri sunar. |
- Çalıştığı konularla ilgili literatürü etkin bir şekilde kullanır. |
- Fizik eğitimi ile ilgili bir problemi ve sonuçları değerlendirir. |
- Yapacağı araştırmalarda, öngörmediği zorluklarla karşılaştığında yeni stratejik yaklaşımlar geliştirir ve çözüm üretir. |
- Fizik eğitimi ile ilgili çalışma gruplarına ve projelere etkin olarak katılır. |
- Fizik ve fizik eğitimi ile ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirir. |
- Fizik eğitimi ile ilgili gelişmeleri ve kendi çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde ortaya koyar. |
- Fizik eğitimi ile ilgili çalışmalarını ulusal ve uluslararası düzeyde sözlü ve yazılı olarak paylaşır. |
- Fizik eğitimi ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planlarını geliştirir. |
- Fizik ve fizik eğitimiyle ilgili güncel gelişmeleri ulusal değerler ve ülke gerçekleri doğrultusunda değerlendirir. |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
- Fizik eğitimi ile ilgili çalışma gruplarına ve projelere etkin olarak katılır. |
- Fizik eğitimi ile ilgili gelişmeleri ve kendi çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde ortaya koyar. |
- Fizik eğitimi ile ilgili çalışmalarını ulusal ve uluslararası düzeyde sözlü ve yazılı olarak paylaşır. |
- Fizik eğitimi ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planlarını geliştirir. |
Alana Özgü Yetkinlik |
- Fizik kavramları ve kavramlar arası ilişkileri geliştirir. |
- Fizik alanındaki kanun ve teoriler ile ilgili sahip olduğu bilgileri derinleştirir. |
- Fizik eğitimi ile ilgili sahip olduğu bilgileri geliştirir. |
- Fizik eğitimi ile ilgili problemlere nicel ve nitel araştırma yöntemleri kullanarak çözüm önerileri sunar. |
- Fizik eğitimi ile ilgili bir problemi ve sonuçları değerlendirir. |
- Fizik ve fizik eğitimi ile ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirir. |
- Fizik eğitimi ile ilgili gelişmeleri ve kendi çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde ortaya koyar. |
- Fizik eğitimi ile ilgili çalışmalarını ulusal ve uluslararası düzeyde sözlü ve yazılı olarak paylaşır. |
- Fizik eğitimi ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planlarını geliştirir. |
- Fizik ve fizik eğitimiyle ilgili güncel gelişmeleri ulusal değerler ve ülke gerçekleri doğrultusunda değerlendirir. |