Anasayfa
Kurumsal
Derece Programları
Öğrenciler İçin Bilgi
ANASAYFA
»
GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
» KİMYA ÖĞRETMENLİĞİ (4 YILLIK)
Program Hakkında
Kazanılan Derece
Dersler - AKTS Kredileri
Program Yeterlilikleri
Ders - Prog. Çıktıları İlişkileri
Eğitim Öğretim Metotları
Kabul ve Kayıt Koşulları
Önceki Öğrenmenin Tanınması
Mezuniyet Koşulları ve Kuralları
İstihdam Olanakları
Üst Derece Programlarına Geçiş
Ölçme ve Değerlendirme
Çalışma Şekli
Program Profili
Bölüm Bşk. ve AKTS Koord.
Arama
GAZİ ÜNİVERSİTESİ BİLGİ PAKETİ - 2019 AKADEMİK YILI
Ders - Prog. Çıktıları İlişkileri
--Dersler ile Program Öğrenme Çıktıları İlişkileri
DERS
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
BİL101-BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
EB101-EĞİTİME GİRİŞ
0
0
1
0
1
0
0
0
0
1
2
1
1
2
1
2
3
3
3
3
EB102-EĞİTİM PSİKOLOJİSİ
2
2
2
4
4
1
3
3
1
1
2
1
1
1
3
3
2
2
3
1
EB103-EĞİTİM SOSYOLOJİSİ
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
EB104-EĞİTİM FELSEFESİ
2
1
1
1
1
1
2
1
1
1
1
1
2
2
3
1
1
2
3
2
EB105-TÜRK EĞİTİM TARİHİ
0
0
1
1
0
1
2
1
0
1
0
1
1
1
0
0
1
1
2
0
EB106-ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
3
5
3
3
4
3
3
1
2
1
1
0
0
1
0
0
1
1
1
1
EB107-ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ
0
0
2
1
3
3
2
1
2
2
3
2
3
3
5
1
2
3
3
2
EB108-EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
0
0
1
1
2
1
1
1
1
1
3
1
1
1
1
0
1
2
2
1
EB109-TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ
0
0
1
1
0
1
1
1
0
0
0
1
0
1
0
0
4
4
2
0
EB110-EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
0
0
1
1
3
0
0
2
4
1
4
1
1
1
1
0
1
1
1
0
EB111-EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK
0
0
1
1
0
1
1
2
1
0
0
1
0
1
0
0
2
2
5
2
EB112-SINIF YÖNETİMİ
1
1
1
1
1
1
1
3
2
2
2
2
2
2
2
1
2
3
2
1
EB113-OKULLARDA REHBERLİK
1
2
2
3
3
3
2
2
2
2
2
2
2
2
3
2
2
2
2
2
EB114-ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
EBS101-AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME
0
0
0
1
0
1
0
0
0
1
0
1
0
1
1
0
2
1
1
0
EBS102-ÇOCUK PSİKOLOJİSİ
0
0
0
0
0
0
0
0
1
1
0
0
0
0
0
0
3
2
0
0
EBS103-DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU
0
0
0
0
0
0
0
0
1
1
0
0
0
0
0
0
2
0
0
0
EBS104-EĞİTİM HUKUKU
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
3
0
1
0
EBS105-EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ
0
0
2
0
0
2
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
3
1
0
0
EBS106-EĞİTİM TARİHİ
0
0
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
2
0
0
0
EBS107-EĞİTİMDE DRAMA
0
0
0
0
0
0
0
0
2
3
0
0
0
0
0
0
2
1
0
0
EBS108-EĞİTİMDE PROGRAM DIŞI ETKİNLİKLER
0
0
0
3
0
0
1
0
0
0
0
0
0
0
0
0
1
1
0
0
EBS109-EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
0
0
0
1
0
2
0
0
0
3
3
0
0
0
1
1
5
3
2
1
EBS110-EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA
0
0
0
4
2
0
4
2
0
2
0
5
0
4
4
1
3
4
3
0
EBS111-ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME
0
0
3
2
1
1
0
2
1
0
0
2
1
0
0
0
2
3
2
0
EBS112-HASTANEDE YATAN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ
0
0
0
3
1
0
0
0
0
0
0
0
0
2
3
0
0
3
4
4
EBS113-KAPSAYICI EĞİTİM
0
0
2
4
0
3
4
3
0
3
0
3
0
3
3
3
3
3
3
3
EBS114-KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ
0
0
3
4
0
3
3
3
0
0
0
0
1
3
4
3
2
2
4
4
EBS115-KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM
0
0
2
5
0
3
5
0
0
2
0
0
0
3
0
3
3
3
3
3
EBS116-MİKRO ÖĞRENME
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
5
4
3
4
4
4
4
4
4
4
EBS117-MÜZE EĞİTİMİ
0
0
3
3
0
0
2
0
0
0
0
0
0
3
2
2
2
3
3
3
EBS118-OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI
3
2
2
3
2
3
4
4
1
4
4
4
2
5
4
4
3
3
3
3
EBS119-ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ
1
1
2
1
1
2
3
2
0
1
3
4
2
4
3
3
3
3
3
3
EBS120-ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA
3
0
3
5
2
3
4
2
2
5
3
3
2
2
3
3
3
3
3
3
EBS121-SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA EĞİTİM
0
0
1
1
1
0
0
1
1
1
2
2
0
1
3
3
3
3
3
3
EBS122-YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME
1
1
2
1
0
2
3
4
0
2
0
3
0
5
2
4
3
3
3
3
GKS103-BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ
5
0
5
1
3
2
4
4
1
3
2
2
2
3
2
0
1
4
4
1
GKS108-BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ
1
1
5
3
1
1
3
3
2
1
1
2
3
4
3
2
4
1
5
1
GKS111-MEDYA OKURYAZARLIĞI
0
0
3
2
0
0
3
0
0
0
0
0
1
2
3
0
0
1
1
0
KM213GK-SEÇMELİ-I (TÜRKİYE BEŞERİ VE EKONOMİK COĞRAFYASI)
5
4
2
2
4
4
1
3
4
2
3
3
4
3
1
3
3
3
3
3
KMÖ101-GENEL KİMYA-1
5
2
2
3
1
0
1
3
0
1
1
0
0
2
1
0
1
0
0
1
KMÖ102-GENEL KİMYA-2
5
1
1
1
0
0
0
2
1
0
1
0
0
3
1
0
1
2
1
1
KMÖ103-LABORATUVAR GÜVENLİĞİ
2
5
1
4
3
3
1
4
1
2
1
1
1
1
1
1
1
1
1
5
KMÖ104-GENEL KİMYA LABORATUVARI
5
5
1
3
2
1
2
3
1
1
0
1
1
0
0
0
0
3
1
3
KMÖ105-GENEL MATEMATİK-1
0
0
0
4
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
KMÖ106-GENEL BİYOLOJİ
2
1
3
4
3
2
2
2
0
0
0
1
1
3
1
1
0
2
1
1
KMÖ108-GENEL MATEMATİK-2
2
1
2
2
3
3
2
3
2
3
2
2
1
3
2
2
3
2
2
2
KMÖ110-GENEL FİZİK
1
3
1
4
0
0
2
1
0
1
0
1
1
1
1
2
0
1
0
2
KMÖ201-KİMYA ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI
4
1
5
5
5
5
3
3
3
3
3
1
5
5
4
0
4
3
5
0
KMÖ202-KİMYA ÖĞRETİM PROGRAMLARI
3
1
4
4
3
3
1
3
2
2
3
3
3
3
3
1
5
3
3
1
KMÖ203-ANALİTİK KİMYA-1
3
5
2
2
1
0
0
3
3
1
0
2
0
1
0
2
0
2
0
1
KMÖ204-ANALİTİK KİMYA-2
4
5
3
3
0
0
3
5
1
1
0
2
1
2
3
1
0
3
1
2
KMÖ205-ANALİTİK KİMYA LABORATUVARI-1
5
4
1
3
3
3
1
4
2
0
0
1
0
0
0
1
0
0
0
5
KMÖ206-ANALİTİK KİMYA LABORATUVARI-2
4
5
3
3
2
0
0
3
2
0
0
2
2
1
0
0
1
1
3
5
KMÖ207-ANORGANİK KİMYA-1
5
3
4
2
4
4
1
4
1
3
3
4
4
2
4
3
1
3
3
1
KMÖ208-ANORGANİK KİMYA-2
5
2
4
3
4
1
1
4
3
3
2
3
4
1
2
0
0
2
2
3
KMÖ210-A SEÇMELİ-2 (KİMYA VE TEKNOLOJİ)
4
5
3
5
2
1
1
3
1
2
2
3
2
3
2
1
2
1
3
3
KMÖ211-A SEÇMELİ-1 (BİLİM TEKNOLOJİ TOPLUM)
1
1
4
2
0
0
5
2
0
0
0
1
1
2
1
1
0
1
5
3
KMÖ211-A ŞEÇMELİ-1 (BİLİM TEKNOLOJİ TOPLUM)
1
1
4
2
0
0
5
2
0
0
0
1
1
2
1
1
0
1
5
3
KMÖ212-A SEÇMELİ-2 (KİMYADA ALTERNATİF ÖLÇME ARAÇLARI GELİŞTİRME)
5
4
5
5
5
5
5
5
5
5
5
4
5
4
5
0
1
4
4
4
KMÖ213-A SEÇMELİ-1 (KİMYADA İSTATİSTİKSEL UYGULAMALAR)
2
2
0
5
0
0
0
3
3
0
0
3
1
0
0
0
0
0
0
0
KMÖ301-KİMYA ÖĞRETİMİ-1
2
1
4
4
5
5
3
5
5
4
5
5
4
5
2
3
5
3
2
3
KMÖ302-KİMYA ÖĞRETİMİ-2
2
1
4
4
5
5
3
5
5
4
5
5
4
5
2
2
5
3
2
4
KMÖ303-ORGANİK KİMYA-1
5
5
5
5
3
2
3
4
2
1
1
2
3
3
3
2
1
2
2
3
KMÖ304-ORGANİK KİMYA-2
5
4
4
4
1
1
2
1
2
1
1
3
4
3
2
1
2
1
2
3
KMÖ305-ORGANİK KİMYA LABORATUVARI-1
5
5
3
3
1
1
3
1
1
5
1
1
4
4
2
1
2
4
4
5
KMÖ306-ORGANİK KİMYA LABORATUVARI-2
5
5
3
3
1
1
2
1
1
5
1
1
4
4
5
1
2
4
4
4
KMÖ307-FİZİKOKİMYA
5
3
5
4
1
1
1
5
1
2
1
4
4
4
4
5
2
4
3
4
KMÖ308-BİYOKİMYA
5
5
4
4
1
1
1
2
3
1
1
1
3
4
3
1
1
2
4
1
KMÖ310-A SEÇMELİ-4 (FİZİKOKİMYA LABORATUVARI)
4
4
2
1
1
1
3
4
1
5
1
4
2
3
4
1
2
3
3
5
KMÖ311-A SEÇMELİ-3 (KİMYA EĞİTİMİNDE SORGULAYICI ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ)
1
1
5
5
5
4
2
1
3
5
5
1
4
3
3
1
3
2
5
5
KMÖ312-A SEÇMELİ-4 (ENDÜSTRİYEL KİMYA)
2
5
0
5
0
0
0
5
1
0
0
3
0
5
5
1
1
2
4
5
KMÖ313-A SEÇMELİ-3 (KİMYA ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI)
3
1
2
4
3
4
1
3
4
5
4
4
3
4
4
1
4
4
3
2
KMÖ401-ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-1
0
0
0
1
4
4
0
2
3
2
2
0
5
4
0
1
5
4
5
4
KMÖ402-ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-2
0
0
0
3
5
5
0
2
5
5
5
3
5
4
5
2
5
4
5
4
KMÖ403-KİMYA ÖĞRETİMİNDE LABORATUVAR UYGULAMALARI
5
4
5
5
5
4
1
4
5
5
5
5
4
4
4
5
5
4
4
5
KMÖ404-GÜNLÜK HAYATTA KİMYA
5
5
4
5
0
0
2
2
1
0
0
0
2
2
1
0
2
2
5
5
KMÖ405-A SEÇMELİ-5 (ÇEVRE KİMYASI)
5
1
0
4
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
3
0
0
3
0
0
KMÖ406-A SEÇMELİ-6 (KİMYA EĞİTİMİNDE ARGÜMANTASYON)
0
0
1
3
5
5
3
0
1
5
5
2
1
4
2
0
1
0
2
1
KMÖ407-A SEÇMELİ-5 (DİSİPLİNLER ARASI KİMYA ÖĞRETİMİ)
1
1
0
5
1
0
3
3
1
3
2
2
1
2
1
0
0
2
0
2
KMÖ408-A SEÇMELİ-6 (KİMYA DERS KİTABI İNCELEMESİ)
3
1
5
3
3
5
3
1
2
5
5
3
3
4
4
1
5
3
3
3
KMÖ410-A SEÇMELİ-6 (SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ)
4
1
2
3
2
2
1
3
5
3
5
2
4
4
4
1
4
4
3
1
TAR103-ATATÜRK İLKELERİ VE İNKİLAP TARİHİ-1
1
1
2
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
TAR104-ATATÜRK İLKELERİ VE İNKİLAP TARİHİ- II
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
TD103-TÜRK DİLİ-I
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
TD104-TÜRK DİLİ-2
2
1
1
2
1
1
2
1
2
1
1
2
1
1
2
2
2
1
1
1
THU202-TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
2
1
3
2
2
1
2
3
2
2
2
2
3
4
3
3
3
3
3
3
YAD103-YABANCI DİL-I (İNGİLİZCE)
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
YAD104-YABANCI DİL-2 (İNGİLİZCE)
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
İlişkili ders sayısı / 90
61
59
74
83
62
63
68
73
65
68
56
70
64
76
70
59
75
82
76
72
İlişki ağırlığı
179
144
186
230
148
144
151
183
131
157
135
151
145
197
173
109
177
191
204
184
* İlişki düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir